ה'נחנחים' לא רצויים בבני ברק: לראשונה, רכב הריקודים ספג קנס כספי

ארי וידר | תמונת אילוסרציה 2 Comment on ה'נחנחים' לא רצויים בבני ברק: לראשונה, רכב הריקודים ספג קנס כספי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילי פלג חסידות ברסלב אשר נוהגים לקפץ בחוצות הערים, ביקשו לשמח גם את תושבי העיר בני ברק, אולם נאלצו לשלם על ה"תענוג" 250 שקל. הסיפור אירע בשבוע שעבר, בעת שחסידי ברסלב יחד עם הרכז שי כנפי הגיעו לרחובות העיר בני ברק וקיימו את ההרקדה המוכרת לכל.

דקות לאחר מכן, כך טוען כנפי, הגיעה ניידת השיטור העירוני שהחרימה להם את ספרי ליקוטי מוהר"ן וקנסה אותם ב-250 ש"ח על השמעת המוזיקה.

"לקחו ממני בלי לשלם" אומר שרון כנפי ומוסיף "ולמה? אז ככה: הם נתנו לנו דו"ח 250 שקל על השמעת מוזיקה בעיר. לאחר מכן נסעתי לחולון ומכרתי למישהו בחולון את הספרים הנ"ל ב-250 שקל. אז את ה-250 שקל שהם קנסו קיבלתי תוך 20 דקות, אבל הספרים שיצאו מהאוטו עדיין אני מחכה שהם ישלמו עליהם".

שרון כנפי מוסיף ואומר "זו העיר היחידה שאוכפת השמעת שירים מרכבי נ נח ותכף ומיד נותנים דו"ח. מה הם רוצים? שנצעק משיח משיח ונבכה?! או שנשים שירים ונבכה בגלל הדו"ח?! מה פתאום, שיתנו אלף דוחות אנו נמשיך לשמוח ולרקוד".

בתוך כך נציין כי בשבוע שעבר החליטה עיריית בני ברק לעשות סדר בתופעת כרוזי הרמקולים המסובבים בעיר, והחליטה על הקמת ועדה עירונית בראשות ראש העיר, אשר תקבע נהלים מסודרים ותאכוף את הנושא.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    התושבים באיזור בו הללו מופיעים סובלים ובפרט בתקופות פורים לא מדובר על שמחה לכבוד משהו אלא על עסק כלכלי של מכירת דיסקים וספרים כשהריקוד מהווה פרסומת ומשמשת כחלק מקמפיין מכירות כך לדעתי.
    סבלתי מ הם רבות השכבתי ילדים לישון בשעה 7 בערב והנה בא רכב המוזיקה חנה חצי שעה מתחת לבית עשה קולות וברקים אסף סקרנים מכר דיסקים ומדבקות והילדים הקטנים? הם התעוררו בכו צעקו וביקוצר ששון ושמחה.
    כל הפניות לנהגי הטנדרים הללו שיחדלו עלו בתוהו כשאנו הודענו להם על הזמנת שיטור עירוני הם צעקו לנו מוסרים.
    אני לא מאמין אבל אם נעשה לזה סוף הרי טוב.

  2. 1

    20 שנה והפעילות רק גוברת עם ישראל רוצה שמחה של רבנו. 10 אנשים בטנדר לא יגיעו לבני ברק בשביל למכור לכם מדבקות חדיסקים . תאמין לי טרולי שמנסים לגאול אתכם